یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش:
کیفیت بخشی به فعالیتهای پرورشی در تحقق تربیت چند ساحتی
به گزارش ویدانیوز، متن این بخشنامه که با امضای یوسف نوری صادره شده، بدین شرح است: در راستای اجرای «سند انتظار ریاست محترم جمهور از وزیر آموزش و پرورش» و پیرو مصوبات جلسات مورخ ۱۰ و ۲۴ دی۱۴۰۱ شورای معاونین مقتضی است نسبت به اجرای اقدام اولویتدار پنجم به شرح زیر اقدام فرمایید:
«کیفیت بخشی به فعالیتهای پرورشی در تحقق تربیت چند ساحتی در حداقل ۳۰ درصد مدارس تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳، با ایجاد موقعیتهای نقش آفرینی مؤثر اجتماعی برای دانش آموزان، خانوادهها و معلمان و با رویکرد حل مسائل ملی و بومی از طریق اجرای این فعالیتها توسط نهادها، چهرهها و گروههای تربیتی واجد صلاحیت با در اختیار گذاشتن ظرفیتهای تربیتی داخل و خارج آموزش و پرورش نظیر، اردوگاه فضای مدرسه کانونهای فرهنگی و هنری و اماکن و مجموعههای ورزشی به این گروهها و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان وزارت کشور وزارت علوم تحقیقات و فناوری مدیریت حوزههای علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی سازمان بسیج مستضعفین و شهرداریها.»
مقتضی است اقدام لازم برای نیل به اهداف و سررسید زمانی تعیین شده انجام و گزارش آن به صورت مستمر به اینجانب ارائه شود. همچنین منشور اقدام در قالب تعیین شده از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تنظیم و بعد از تأیید کارگروه اجرای سند تحول دولت حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه در سامانه مدیریت اجرای تحول این سازمان بارگذاری شود.
همچنین با توجه به اینکه حسن اجرای این اقدام مستلزم تمرکز تمام وقت در مدیریت آن است. مقتضی است نسبت به شناسایی و پیشنهاد مدیر اقدام از میان صاحب نظران و افراد توانمند حوزه تعلیم و تربیت و معرفی به قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین حداکثر ظرف مدت زمان یک هفته اقدام فرمایید. انجام امور عملیاتی برای اجرای اقدام با راهبری جنابعالی بر عهده مدیر اقدام خواهد بود و حکم وی بعد از تأیید کارگروه اجرای سند تحول دولت توسط اینجانب صادر خواهد شد.»
منبع: خبرگزاری ایرنا
برچسب ها :یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0