محمدرضا مهرابی
روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی باعث افزایش شهرت برند می شود؟
به گزارش ویدانیوز، در شرایط امروز، برندها وفاداری مصرف کننده را به خود جذب می کنند – و وقتی ارزش ها را به عمل متصل می کنند، به خوبی عمل می کنند. یک بررسی روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی شرکت در سال 2019 نشان داد که تقریباً سه چهارم مردم احتمالاً با سازمانی درگیر هستند که از موضوعی که به آن اعتقاد دارند پشتیبانی می کند.
انجام کار خوب به این معنا نیست که مردم از آن آگاه باشند. روابط عمومی در اینجا به عنوان ابزاری قدرتمند برای آگاهی بخشی از تلاشهای مسئولیت اجتماعی CSR و ایجاد شهرت برند در حال بازی است.
ارتباطات استراتژیک یک داستان CSR می تواند نسبت به گذشته برند مطلوب تری را به شما نشان دهد و باعث ماندگاری شود. با این حال، داستان صحیح بدون استفاده از بهترین شیوه های روابط عمومی احیا نمی شود.
در اینجا سه نکته برتر ذکر شده است:
یک موضع معتبر بگیرید
موضع فرومایه در مورد یک مسئله اجتماعی، خودکشی و آتش سوزی خواهد کرد. نه تنها مردم متوجه خواهند شد، بلکه چنین نابسامانی می تواند اعتبار یک برند را خراب کند. قصه گویی معتبر در بین بهترین شیوه های روابط عمومی رتبه بالایی دارد، اما هنگام روایت داستان مسئولیت اجتماعی شرکت بسیار مهم است. برای اطمینان از اصالت، ابتدا به ارزش ها و رسالت اصلی سازمان خود فکر کنید و سپس تلاش های CSR خود را در مورد آن متمرکز کنید. این رویکرد نه تنها استراتژیک است بلکه قابل اعتقاد است و این به شما کمک می کند تا تعهد عمومی خود را نسبت به یک دلیل خاص که بسیار مؤثرتر است، نشان دهید
با پیام رسانی سازگار باشید
شرکتی که CSR اش در حال گسترش است دارای یک زاویه دید رسانه ای قوی است. برای برقراری ارتباط، متون رسانه ای را با دقت توزیع کنید تا خبرنگاران را مطلع و درگیر کنید.
علاوه بر این، پیام رسانی مداوم در هر ارتباط ضروری است تا اطمینان حاصل شود که همه مخاطبان تصویر واضح و روشن از داستان CSR شما را به دست می آورند. این همچنین به شما کمک می کند تا اطلاعات لازم را برای تأثیرگذاری واقعی متبلور کنید. توسعه یک شخصیت تجاری با نام تجاری ثابت بهترین عملکرد است که اعتبار را می افزاید و برند را به عنوان یک منبع قابل اعتماد قرار می دهد.
درخشش یک نورافکن
فرصت های اعطای جایزه صنعت CSR روشهای خوبی برای برجسته کردن اقدامات خارجی و تقویت روحیه شرکت در داخل است. برنده جوایز به همان روال با تأیید شخص ثالث است. این اعتبار را تثبیت می کند، اعتماد می افزاید و پیام رسانی را برای مخاطبان جدید گسترش می دهد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰