کد خبر : 5800
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۲۰

اهتزاز پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی با حضور سفرای کشور‌های خارجی

اهتزاز پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی با حضور سفرای کشور‌های خارجی

به گزارش ویدانیوز؛ محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه دوازدهم فروردین‌ماه در اراضی عباس آباد به مناسبت روزجمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می‌آید. وی با بیان اینکه این برنامه نقطه اختتامیه برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز


به گزارش ویدانیوز؛

محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برنامه دوازدهم فروردین‌ماه در اراضی عباس آباد به مناسبت روزجمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در می‌آید.

وی با بیان اینکه این برنامه نقطه اختتامیه برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز است گفت: سفرای کشور‌های دنیا در این برنامه حضور دارند.

گفتنی است، دهمین رویداد تکریم بلندترین و بزرگترین پرچم ایران روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح در محل کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود.

رویداد تکریم پرچم جمهوری اسلامی ایران تنها مراسم رسمی کشور در سال روز جمهوری اسلامی ایران است که بلندترین و سنگین‌ترین پرچم کشور به ارتفاع ۱۵۰ متر و وزن ۳۰۰ کیلوگرم با ابعاد ۲۲ در ۴۶ متر معادل ۱۰۲۴ مترمربع به اهتزار در می‌آید.



منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.