کد خبر : 6186
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

به گزارش ویدانیوز؛ در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد. بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با


به گزارش ویدانیوز؛

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.



منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.